Sadel i Cherry

Novelette

Trådstartare
hejhej...jag undrar om nån har sett sadlar i cherry??
jag har hittat ett skitsnyggt träns i cherry som jag så smånigom vill ha till hästen(hehe...hon är bara 1 månad gammal så det dröjer :D) men ser det inte lite illa ut med cherry träns o svart sadel?...hm, iaf så har jag letat överallt tycker jag men hittar inte... :confused:
nån som har gjort det?
:bump:
 
jag har en rödbrun sadel, nu kommer jag inte ihåg hur cherry ser ut men är den inte lite åt vinrött!
Sadeln är iaf en lemetex!
 
Min Jaguar är typ Cherryfärgad..(den har samma färg som höökstränset
m pullargimma för 595kr)
Sedan har ju hööks en va?
Appalosa har en "Sindney", den är väl cherry?
(om vi tänker på samma färg vill säga)
 
Ja, fast jag tror att prestige kallar den färgen för bordeaux..... men visst skulle den matcha tränset!! :)
 
Har Hööks en??? Hm, ska hem o bläddra igenom katalogen vääääldigt noooga! :)
Jo, det är vinrött...oooo, så fint...jag älskar vinrött!! :bump:
Tack för alla svaren! :bow:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 820
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 434
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 270
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 008
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp