Sadel som passade!

percival

Trådstartare
Tror eller ej men idag hittade jag en sadel som passade min häst. En PJ-Paul Jones. Någon här som har något att säga om den?
Fick ett kanonpris på 4900(NY) eftersom det var en demosadel. Nypriset ligger väl egentligen på ca 12 tusen?
Fast har den fortfarande på öppet köp..

Sv: Sadel som passade!

Grattis, vad skönt. Själva lämnade vi tillbaka ytterligare en sadel idag. Men den som söker skall finna.

Jag har en Paul Jones... Super sadel som passar fler pållar än vad man tror.. :D

Hm, tror knappast att du får en DEMO sadel för under halva priset, då är isf säljaren en mkt dålig sådan... :p Så den kostar nog inte så mkt ny? Har aldrig hört talas om det märket faktisk..

det tror jag knappast eftersom dom sålde ut två helt nya Zaldi Millenium för 6500. Dom kostar visst ganska mkt nya..16000 ca.

det jag är osäker på är om den är för liten för min rumpa(17 tum men har egentligen 17,5).. desutom vill jag egentligen ha en som är likvärdig Zaldi.. tyvärr passar inte den min häst

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: MiniLi
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 011
Senast: Tora
·
Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka