Sadel till bred rygg forts..

H

Hästbiten

Ville bara säga att jag äntligen hittat en sadel som ligger kanon bra på min tunna ;) För er som inte såg min förra tråd ska jag bara säga att jag har letat dressyrsadel till min dräktiga foderhäst utan manke :)
Idag köpte jag en beg Frank Baines, Elegance! Den ligger verkligen jättebra! :love: Den var väl ingen hit att rida i men lite får man ju offra för hästen!!
Några åsikter om denna sadel kanske??
 
Hej
Vet tyvärr inget om den sadlen men jag undrar om den finns att kolla på internet på någon svenska hemsida ?
M vH M
 

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter en hopp-/allroundsadel till min häst med hög och bred manke, rak rygg. Inte alltför dyr. Han har en Kentaur Medea...
Svar
1
· Visningar
381
Senast: Jeps
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
1 721
Senast: Mogge
·
Utrustning Finns det? Har en irish cob som jag mest lufsar i skogen med, men då vi ibland går till ridhuset, eller tränar lite dressyr i skogen så...
Svar
7
· Visningar
2 315
Senast: Fibusen
·
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 687

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp