Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är INTE att göra det lätt för sig att åka till sadelutprovare, om dessa ändå inte har några sadlar i rätt vidder. Eller hur!nej det är klart, varför göra det lätt för sig när man kan krångla till det och sedan oja sig på buke![]()
Du förstår uppenbarligen inte hur jag menar - med MINDRE AVVIKELSER menar jag sadlar som kanske inte passar som formgjutna, men näst intill.Det där med "mindre avvikelser" håller jag inte med om... men visst, rider man mest barbacka, och bara i sadeln någon gång ibland så hinner ju hästen inte få tryck.
Har dock sett tillräckligt med hästar som fått riktiga muskelgropar i ryggen efter sadlar som legat fel... så onödigt.![]()
Nu är hon hemkommen från semin, så jag har kunnat mäta ryggen på henne. Tyvärr har jag lite begränsade möjligheter med fotografering, pga dålig mobilkamera och att sladden till den riktiga kameran är borta.Bild på ponnyn skulle hjälpa? Både en rakt från sidan, framifrån och bakifrån naken och sen med den sadeln du visade på bild.