Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Utrustning
Ăr det nĂ„gon hĂ€r som rider i ghost sadel? Jag funderar pĂ„ att köpa en sĂ„dan men har inte suttit i en sĂ„dan tidigare. Den bomlösa sadel...
Utrustning
Hej!
Nybörjare pÄ bomlös sadel. Hittade en begagnad frÄn hööks som endast Àr provad. Padd under och allt sÄg fint ut. Men sÄ nÀr jag...
Utrustning
Vad behöver jag för utrustning för att lÀgga i tappade broddar pÄ hÀsten? Min hÀst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket...
HÀstnyheter Jag har sett varianter pÄ samexistens, alltsÄ att marken fortfarande brukas under solcellerna. Antar att det blir ett visst tapp ÀndÄ...
HÀstnyheter Han var en julklapp frÄn Nils-Erik Hansson, nÀr Elin Dahlström frÄn MÄlilla var tonÄring. Nyligen skiljdes deras liv Ät, nÀr Smiggo fick...
Kropp & SjÀl Sambon hade lunginflammation i höstas av mykoplasman. Hade feber i varierad grad i totalt i 12 dar, sjuk i 3 veckor och tog nog iaf 2...
Hundavel & Ras Det beror lite pÄ vad du menar med hÄrda. De Àr ju inga brukshundar och mina Àr förarveka, men inte riktigt pÄ samma sÀtt som en...
Ăvr. Hund Ă h, förstĂ„r att det kĂ€nns svĂ„rt â€ïž Men det ska vara roligt att ha hund, Ă€ven om just valptiden kan vara tuff, sĂ„ ska det roliga vĂ€ga...
Ăvr. Hund Idag fick trion följa med till jobbet. Vi kom dit lite tidigare sĂ„ att jag hann raka pĂ€ls under tassarna pĂ„ dem, vĂ€lbehövligt eftersom...
GnÀgg Vad gÀller att hÄlla god min för grannsÀmjan. Det Àr sÄnt som personer som ignorerar lagar och regler lever pÄ. Folk vÄgar inte stoppa...
Ăvr. Grenar AlltsĂ„, egentligen tror jag dressyren idag var sĂ€mre Ă€n sist đ , hon var Ă€nnu mer vild, tyckte det var jĂ€ttekonstigt med framridning i en...