Sv: Sadel

Empress skrev:
Köpte en ny Albion SLK förra året... helnöjd.. :d

Åhhh, vill ha! Men jag kan inte riktigt motivera ett sadelköp som är dyrare än hästen...eller ja iaf nästan :crazy:

Jag har en jeremy rudge... tror jag den heter.... väldigt skön sadel e de iaf... men en jaguar iade inte vart helt fel..=)

På mina stora C o Dponnyer som är spikraka har jag wellington 17" (femma!) o på mina två små cponnyer har jag två gamla 16" sadlar av okänt märke.

caroline_lu skrev:
Jag hade en hubertus-flexline? tror dom hette så. Men den följde med lillponnyn då jag sålde honom. Nu vill jag ha tips på bra dressyrsadlar med DJUPA mjuka säten och bra stöd för skänklarna! Jag har nämligen inte hittat någon än

Globus Clic:love: love it!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: DarkInNight
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 481
Senast: Mirtai
·
Dressyr Sadelkoll hos oss igår och det var som tur var inga större grejer utan behövdes bara justeras lite i stoppningen och "fluffas till"... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 123
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Rakt fullcheek bett
  • Vi som letar häst II
  • Födda 2022
Tillbaka