Sadelfakta sökes

Lejonelle

Trådstartare
Hej - vill ha länktips till massa sidor med bra fakta om olika sadelmodeller och märken. Vilka märken som har vilken typ av bom, konstruktion och material. Inte bara tillverkarnas egna sidor utan kanske framför allt om det finns någon bra sida med just fakta om sadlar...

mvh
Lejonelle
 
Tack för hjälpen. Cias sadelsida var ju verkligen en guldgruva. Jag trodde jag provat nästan alla sadlar som finns men där fanns märken jag aldrig hört talas om :-)

mvh
Lejonelle
 
Ja, Cias sida är mycket informativ. Jag har själv haft problem med att hitta en sadel som passar så jag har varit runt och letat en del info.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
336
Senast: liiinnea
·
Utrustning Då var det dags att se över sadelsituationen igen, då vi fått problem med svullnad och ömhet vid mankbasen. I väntan på att sadlarna...
Svar
6
· Visningar
954
Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Anemone
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 649
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp