sadelfråga

fälttävlansnisse

Trådstartare
Finns ju väldigt många sadeltrådar här nu men jag tror inte denna fråga har varit uppe.
Även om pälsen inte har blivit ruggig där legat, kan sadeln ändå vara för stor/liten?

Sv: sadelfråga

Det är klart att den kan ligga stilla och ändå inte passa, om man spännt fast den ordentligt. Pälsen kan ju ruggas även av en sadel som passar för att man inte spännt fast den ordentligt eller att den inte ligger still (tex om någon (*host* jag) "råkat" spreja pälsglans på HELA hästen:angel: )

Liknande trådar

Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
435
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
923
Senast: Bison
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka