Sadelgjord med magplatta..

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Fhanny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 4 011
Sv: Sadelgjord med magplatta..

*kl*
"the one and only" HG !!
Tycker alla andra är väldigt fula! HG är smal, mjuk, stilren och rätt tunn!

Ja de är snygga de med, kände på en Butet som skulle passa sadeln, men de är ruskigt dyra med så mjuka och sköna:love:

Equipe! Deras är super, framför allt den anatomiska! Sitter perfekt och töjer sig INTE. Bra passform dessutomn och går att får i nästan alla längder!

*kl*

kan verkligen rekomendera riders company!

mjuka gjordar, diskret resår, bra hållbarhet och superbra passform:)

och i regel under 1000 kr.

Jag har en från Tolga med resåren längre ner och en anatomisk CWD. Båda är super! På CWD:n är resåren olika långa (på spännena alltså) så att man spänner den på ena på ett hål mer än den andra. Trycket ska typ bli bättre.

Jag har en Pessoa. tycker dne är helt underbar! Den kostar dock lite mer ca 2800, men vilken kvalitet!:love: Mjukt o skönt läder på insidan.

Prestige. Den bästa av alla tycker jag!

Har både Butet och Jeremy Rudge också, dem är inte alls lika bra :crazy: ... stela trots flitig användning och skötsel!

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
439
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
592
Senast: Honey07
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: SaraMara
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka