SAdelgjord på G*kås???

Tweety1985A

Trådstartare
Undrar bara om d e nån som köpt en sadelgjord på G*kås i Ullared? Vad fanns det att välja på? Å vad kostade de? Finns det anatomiska sadelgjordar oxå där? Nu vet jag ju att det varierar lite från gång till gång vad där finns, men man kan ju höra sej för lite endå!
Tack på förhand!

Sv: SAdelgjord på G*kås???

På Gekås finns det vanliga svarta textilgjordar (ganska "sladdrig" modell) samt magplattegjord i läder med resår (svart och brun). Har inte sett några anatonamiska gjordar där.

jag har köpt en vanlig textil med resår på ena sidan o den har varit bra de månaderna jag haft den (2)

Jag har köpt en anatomisk gjord där i läder. Den kostade 165:- den är i tobacco färg men de fanns även i svart.. Verkligen prisvärd :)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 957
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 954
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund I och med att jag har två hundar som är lite speciella så väcker dom uppmärksamhet överallt i princip. När puffen var helpälsad så blev... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
14 552
Senast: Exile
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
4 037
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka