Sadelgjordsskav - varför? :(

Sv: Sadelgjordsskav - varför? :(

okej tackar! :) då blir det för mig att undersöka om det kan tänkas finnas nån neoprengjord som passar formen på min häst :)
 
Sv: Sadelgjordsskav - varför? :(

Låter ju toppen :) hette den silionsalva? Jag ska undersöka om den kan finnas på apoteket i stan :) fast måste kanske hitta ny gjord i alla fall också :)
 
Sv: Sadelgjordsskav - varför? :(

Ah, om jag inte minns helt fel så gjorde den det :) Jag frågade på Apoteket och då letade de upp en tub på babyavdelningen.
 
Sv: Sadelgjordsskav - varför? :(

ska kolla efter den :) tackar för tipset! :bow:

KL
Bild var efterfrågad så jag frågade min syster om hon kunde ta bilder idag när hon red (för hon skulle rida idag på dagen ;)) och det gjorde hon men ett litet problem finns - hon sadlar tydligen mycket längre fram än jag :o så bilden ger inte riktigt en rättvis bild...

här är den: detta är alltså med den svängda gjorden, jag brukar ha fårludd på men tänkte att då syns ju inte gjorden så jag bad om en bild utan ludd.
DSCN0199.JPG


så tänk er att allt ligger en till två decimeter längre bak, ser ut som sadeln ligger i väldigt mycket bakvikt på bilden tycker jag, men det gör den inte när jag sadlar. Haha får ta ett snack med min syrra om det sen :p
när jag sadlar så syns hela den vita fläcken, eller tja tänk er att schabrakets framkant ligger där sadelkåpans framkant är ;)
haha jag kan försöka fixa en bättre bild sen om det behövs :)
typiskt att stiglädret hänger lite i vägen också x)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 692
Senast: Grazing
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 402
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 246
Utrustning Är i akut behov av ny sadel till hästen. Har några andar trådar här där jag testar två sadlar, Prestige Michel Robert(34/17 ullstoppad)...
Svar
7
· Visningar
2 328
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp