Sadelgjordstråd!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Luxurios
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 793
Sv: Sadelgjordstråd!

Ja, jag har haft en sådan. Tyckte jättemkt om den men den är i fel storlek för min häst så tyvärr fick jag sälja den. :(

Jag kör just nu med Stübbens breda neoprenegjord, Pållan tycker mycket om den och inga skav eller annat trams

Amerigo :love: Bäst, bäst och bäst. Till dressyrsadeln då, fick med den på köpet av Butetsadeln och har använt den flitigt.
Min tränare sa när hon såg den; "gör dig aldrig av med den" så jag gör väl inte det. Ska köpa en ny sådan, svart när nya sadeln kommer.
Fast till min allround som jag rider i nu (USCH) har jag en vanlig horsesaver i nåt konstigt material.
När hoppsadeln kommer blir det en lång, brun från Hansbo med ludd :love:

Min kompis köpte en ny lädergjord till sin nya d-sadel
En Jeremy Rudge och den är bara :love: underbart läder!

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 410
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 087
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Borlänge?
  • Pluggtråden
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur