Sadelhjälp!

Sv: Sadelhjälp!

Hehe, zaldi är en bra sadel :banana:. Nej, men det är verkligen konstigt! Men så länge hästen gillar den, så vem är jag att säga emot ;)

Hm, om det visar sig att han inte gillar sadeln så kommer jag antagligen ej att kolla med utprovare eftersom den till 90% antagligen är för smal isåfall. Måste ändå köpa en vid till unghästen (padda upp först) så köper nog en som passar till både unghäst och ponnyn. (jag är otroligt törtt så det här bli virrigt) :smirk:

Aha! :idea: Njaa... Vi har letat så många sadlar och kollat med utprovare så att man har lärt sig hur de ska ligga. Hittar vi en som VI tycker ligger bra så kollar vi med vår utprovare ifall den behöver stoppas om och så...

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: Fibusen
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 113
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
439
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka