Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Alla vet vi vilket strul det kan vara att hitta en sadel som inte bara ligger perfekt och passar hästen utan man själv även ska känna sig bekväm att rida i och sitter bra i.
Jag har provat allt från den billigaste dressyrsadeln till dyare modeller som edinburgh mm mm utan lycka
MEN NU!! För 1000 kr hittade jag en omärkt sadel som jag köpt och den ligger perfekt Och så skön!!
Jag som sitter värdelöst i vanliga fall i dressyrsadlar (balanssvårigheter ) sitter perfa!
Grattis till att ha hittat sadel det är inte lätt!
Jag hittade en dressyrsadel som hästen älskar men som jag själv inte lärt mig rida i ännu och har slitit mitt hår och stångat skallen blodig för att få tag i en billigare hoppsadel. Hade tänkt lägga ca 3-4.000 på en begagnad kvalitetshoppsadel, men i hans storlek är det ganska kört... Av en slump så åkte jag och tittade på Cavalettisadlarna och efter lite joxande blev det fkatiskt en helt ny för under 2.000 som passar! Jag är oxå glad nu