sadelkammar rensning

bambi82

Trådstartare
Såg att de ska ha typ hästloppis här i närheten nästa helg så tänkte rensa ur lite och försöka sälja lite grejer. Blir lätt ca 3-5 ikea påsar:crazy:. Men vad går att sälja på den här typen av loppis? Är det bara billiga grejer för 20-100kr, eller kan man även sälja lite finare märkesgrejer? känns ju onödigt att släpa dit allt om det inte finns en chans att få det sålt.

Sv: sadelkammar rensning

Risken är väl att det är svårsålt :crazy: Billigt säljs tyvärr nästan alltid mycket lättare på loppisar..

vart i landet hålls den?

tror nog som FadeAway att det mest är billiga saker som säljs.. men å andra sidan, sätter du riktigt låga priser på märkesgrejerna får du nog sålt dom också..

örebro...
Ok...tar nog bara med de billigare grejerna då och lämnar de lite bättre hemma...

vart i örebro??? Vart sugen på o åka om det finns hästgrejer;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 213
Senast: cewe
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 742
Senast: ako
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 696
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 925
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025