• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Binsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 466
B

Binsan

använder ni ett extra sadellås på era sadlar inne i sadelkammaren?

numera använder jag det.. mina två sadlar blev stulna i en låst sadelkammare för 2 månader sedan och ska de sno mina nya så får de såga ut väggen...!:D

Sv: Sadellås

Räcker det inte att skruva lös sadelhängaren från väggen, eller har du någon annan variant:) ???

Jag kan inte låsa fast min eftersom det är en western, så jag har den hemma i garaget i stället. Jag törs inte chans:crazy:

Köpte ett från H**ks. Nu har jag sadeln inne i huset eftersom sadelkammaren inte känns så säker.
/W

numera använder jag större skruvar i väggen som kräver riktigt stora verktyg för att försöka avlägsna dem och en slags stålbom över själva sadeln med hänglås. om det nu skulle komma in tjuvar i sadelkammaren så kanske de inte hinner plocka med mina sadlar eller ens orkar försöka...:D

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 409
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka