Sadelnummer på en Windsor

_Runaway_

Trådstartare
Min sadel av märket Windsor har ett nummer inpräntat på ena kåpan (den underliggande kåpan) och jag gissar att man någonstans bör kunna få fram information om sadelns tillverkningsår och storlek, med hjälp av det numret.
Jag har sökt på nätet efter Windsor men hittar inte! Nån som vet vart man kan kolla?

Sv: Sadelnummer på en Windsor

Det beror på vilken Windsor det är, Hööks windsor eller den dyra Windsor?

Sitsstorlek kan du ju mäta dig till, och bomvidd kan du ju mäta hur många grader den är.

Det är det jag inte vet, vilken av windsortyperna det är.. Men märket är format som två torn med en "borg" mellan sig.

Då är det Hööks Windsor.

Och då vet jag faktiskt inte vart du ska vända dig med sadelnumret. Du kan ju ringa till Hööks och kolla om de har någon mailadress till tillverkaren.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: malumbub
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet... 2
Svar
35
· Visningar
6 267
Senast: Josofinito
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 267
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka