Sadelöverdrag till Prestige

_Peplis_

Trådstartare
äntligen!! har jag köpt en ny sadel, Prestige Paris D blev det :love:
Men jag köpte den beg. och fick inte med nått sadelöverdrag till den.
Är det någon som vet om det går att beställa med Prestige loggan på (dom brukar ju vara svarta el. gröna m gultext) o vad dom kostar?

Sv: Sadelöverdrag till Prestige

Kolla med närmsta återförsäljare, om inte annat borde dom ju kunna ta hem ett åt dig annars. :)

Va roligt med ny sadel! Nu har jag inget svar på din fråga iof men jag undrar om du kanske har nån bild på den som du kan visa?

För någonstans ifrån har jag fått för mig att dom tidigare såg annorlundare ut än dom gör nu! Har för mig att det va nyansskillnader på dem förut men det verkar det inte va nu:confused: Menar då alltså tabacco färgen:p

har ingen bra bild än, men den nyare Parisen är mörkare i nyansen. dom har ju slutat med den ljusare from i år..

Då hade jag väl rätt.. Jag vill inte ha den nya!:cry:

Lägg gärna ut bild när om du tar nån så kan jag jämföra med dom nya:p

Tycker också att den gamla var snyggare i färgen.

Den nya är såå röd och ser plastig ut:crazy:

Jag vill oxå ha ett sådant, nu när jag oxå köpt mig en Prestige, utan överdrag.

det brukar bara vara att gå in på en ridsportsbutik och fråga om de har någon över..
Vi hade massor där jag jobbade

Pegija1 skrev:
det brukar bara vara att gå in på en ridsportsbutik och fråga om de har någon över..
Vi hade massor där jag jobbade

Då ska jag sno ett :D :angel:

Jag knallade in på Granngården idag, och dom hade dom nya i grått m svart text för en hundralapp. kalas.

Ok, för jag vill INTE ha ett i galon *ogillar*

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 428
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 494
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 944
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 653
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka