Sadelpad Equiline - i svart?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 088
C

CeciliaW

Jag håller på att leta mig fördärvad efter en sadelpad känns det som... Det är en pad från Equiline som reser sadeln bak och ser ut såhär:

07170016.jpg

Enligt Equilines hemsida finns den i svart, men jag har bara hittat den i vitt hos webbshopar. Är det någon som vet var jag kan få tag på den (eller nån liknande) i svart? Vitt blir ju skitigt på en gång, så det känns lite värdelöst att köpa en sån...

Sv: Sadelpad Equiline - i svart?

Jag tror granngården har den i svart. Har iaf sett en i våran affär...

Sv: Sadelpad Equiline - i svart?

Nyckelhålspad finna också i svart. i skumgummi som inte blir så smutistgt... Denna reser sadlen jättebra bak och är inte ivägen alls fram om det inte behöver fyllas ut där också.
Tennisracket ser den ut som. Fungerade väldigt bra på min innan han musklat sig...

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 071
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 052
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 938
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 704
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka