Sadelproffs häråt!!!

Sv: Sadelproffs häråt!!!

Ja men du skriver ju att sadlarna kan bli som en 33,5 i stubbenmått som bredast Generellt har jag förstått NU att du menar.(inlägg 35)Och den sadel vi var ute efter fanns bara i en storlek... Jag förstår inte vad problemet är ....detta är väl inget att tjafsa om.Det orkar då inte jag i alla fall.......

Ja, men då skrev jag inte Berninan. Jag pratade om de som fanns i normal bom och vid bom. Berninan finns alltså i normal bom och kan töjas till vid bom.

Jag tycker att jag gång på gång har bevisat för dig att jag vet vad jag pratar om, det är du som ofta inte läser inläggen noggrannt.

Nu slutar då jag föra denna intetsägande....disskution....

Liknande trådar

Utrustning Hej alla sadelkunniga! Hoppas ni kan ge mig några synpunkter på mitt näst intill helt oplanlagda sadelköp. Jag är ingen ryttare...
Svar
8
· Visningar
4 437
Senast: oki
·
Fälttävlan Detta är ingen annons, så namnge inga tränare eller liknande i tråden är ni snälla! Jag har "ganska nyligen" flyttat till en ny ort...
Svar
19
· Visningar
2 255
Senast: grey
·
T
Western Jag postar detta i en egen tråd eftersom jag tror att vi kan få igång en diskussion i ämnet som för mig är VÄLDIGT intressant, jag...
Svar
17
· Visningar
3 167
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Diskbråck
  • Uppdateringstråd 31