• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare WithoutFaith
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 835
W

WithoutFaith

En bra billig sadel att ha tillfälligt på ett grövre halvblod med inte allt för mycket manke men mycket bo och rundare rygg. :) Antingen en dyrare man lätt bör kunna hitta begagnat eller billig ny. Med vid bom :) Gärna som har 17,5-18" sitsar för runda rumpor med ;)

Sv: Sadelråd

Jag har upptäckt ett problem när det gäller att sälja beg.sadlar. Intressenterna bor hur långt bort som helst...och om man ska skicka sadeln några gånger har snart betalt vad sadeln skulle gett...så nu ska jag sätta upp en annons på lokala ridklubbens anslagstavla. Så småningom dyker det väl upp någon som sadeln passar på...:smirk: (har en Hubertus Dressyr, 32" bom och 17,5" sits som är helt ok)

Typ sån jag vill ha ;)

Zephia.. vad ligger de på i pris? är de sköna?

Jag tror ca 7000 - 8000 kr beroende på modell.
De är sköna och mycket prisvärda, kvalitén är kanon.

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Esmeralda
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 165
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 978
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 789

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka