Sadelskåp fram på vagnen

Sparvoga

Trådstartare
Är det lätt att montera bort ett sadelskåp som sitter fram på vagnen? Är det någon som vet ungefär hur mycket ett sådant påverkar vikten?

Sv: Sadelskåp fram på vagnen

På vissa släp är skåpen avtagbara och då brukar det ju vara ganska enkelt. Även om det är permanent monterat så borde det vara ganska lätt då de oftast bara har fyra fästpunkter.
Sadelskåpet på mitt släp är av glasfiber och därmed väligt lätt så det gör varken till eller från på vikten.

Liknande trådar

Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 915
Senast: Seaside
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 528
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka