Sadelutprovare i Östergötland/Småland.

Domino_s

Trådstartare
Behöver tips på sadelutprovare i närheten av där jag bor, helst en som kan komma ut. Jag håller till i Ödeshög och hästen är väl inte den bästa transportåkaren.

Den förra jag använde kom ut, men nu har jag flyttat en bit bort så det blir lite långt.

Så någon som känner till någon kunnig eller själv är kunnig. Hojta!

Mvh Domino_s
 
Sv: Sadelutprovare i Östergötland/Småland.

Milsta Western är inte så långt bort. Tror de har sadelutprovning.

Det är honom jag har använt tidigare för utprovning, dock vet jag att det är svårt för honom att hitta tider att åka och det är en bit upp till mej.

Jag har tillfälligt löst problemet att en tjej som är mycket duktig (dock ej sadelutprovare på pappret) kom ut till mej idag och kikade på min sadel.
Sen när det är dags för en ny kommer den en som ändå är på genomresa från Skåne som har många års erfarenhet och är utbildad, han har med sej både sadlar och kunskap...:laugh:

Tack för ditt svar!

Mvh Domino_s
 
Sv: Sadelutprovare i Östergötland/Småland.

Skönt att det löste sig. :) Sadlar är krångliga grejer..

Ja, fy sjutton! Har själv utbildning på utprovning av engelska sadlar, men det här med westernsadlar känner jag mej helt borta på...:crazy:

Mvh Domino_s
 
Sv: Sadelutprovare i Östergötland/Småland.

Det är honom jag har använt tidigare för utprovning, dock vet jag att det är svårt för honom att hitta tider att åka och det är en bit upp till mej.

Jag har tillfälligt löst problemet att en tjej som är mycket duktig (dock ej sadelutprovare på pappret) kom ut till mej idag och kikade på min sadel.
Sen när det är dags för en ny kommer den en som ändå är på genomresa från Skåne som har många års erfarenhet och är utbildad, han har med sej både sadlar och kunskap...:laugh:

Tack för ditt svar!

Mvh Domino_s

Hej Domino, hoppas det fixa sig med sadeln.
? vad då "på pappret" :confused:
 

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
444
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
966
Senast: Fetaost
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 615
Senast: Shaggy
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp