Sv: sadlar

he he.sabba på bara :)

ars då va synd att du sålde, men islänningar är ju goa dom också

själv skulle jag nog aldrig klara av att sälja min pärla, har haft henne i 10 år sen hon var en liten bebis bara tre år. ska ha henne så länge hon orkar stå på benen :love: :love:
fast min far fick en härlig ide och tyckte att vi skulle sälja henne till usa. man får ju ganska mycket för en fin fjordis där.
"tänk hur mycket pengar du skulle få för henne, du skulle ju kunna köpa en ny, mycket bättre för dom"
:eek: tänkte jag
stackars pappa vet inte så mycket om hästar

heh, jag är väl med och sabbar då.

nä, kanske inte om hästar, men om pengar. säger han mycket så är det kanske Mycket :rofl:

nä, sälj aldrig kajsa. hon och sippo ska bli gamla i vår ägo! :love:

doleron skrev:
nja, nog är hon ju bredare än en vanlig häst skulle jag tro..iaf över hennes gigantiska bogar ha ha ha..
Breda bogar är ju praktiskt ju :p
Min valack har det, håller sadeln på plats mycket bättre än mitt nya sto, hon har noll med bogar och en fölbuk som inte tränats bort ännu.
Jätt svårt för allt åker fram, (pga sadelgjorden)

jo du vet. min pappa kan sina slantar..johanna sa nån summa när hon kom hem från canada..har för mej att dom sålde föl till usa runt 100.000

ska ha henne så länge hon orkar stå på benen. och när hon inte längre orkar det, ska jag bygga en lite vagn åt henne så hon kan rulla runt i hagen på. och på vintrarna ska jag lägga på medar så hon gliiider fint :D

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: TinyWiny
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 214
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka