Bukefalos 28 år!

Sälja biljett man fått i julklapp?

Pancakes

Trådstartare
Kan man göra det?

Jag fick en biljett till en festival i julklapp av mina bröder. Problemet är att fredagen är min mammas födelsedag och lördagen är jag bjuden på bröllop där min pojkvän ska vara best man. Till saken hör också att min mamma är sjuk i cancer och vi vet inte hur många födelsedagar hon kan tänkas ha kvar, kanske en, kanske tio, kanske trettio.

Jag har tänkt prata med bröderna lite om det, men är det helt galet av mig att fundera på att skippa festivalen?
 
Nej, detta är något du bestämmer själv. Med en mamma med cancer finns det ingen ANNAN som kan bestämma vad som är rätt och fel.

Du kan däremot använda pengarna till att gå på en annan festival.
 
Självklart kan du skippa festivalen, i det rådande läget.

Däremot känns det mer tveksamt att sälja biljetten. Men som Mark säger, använda till annan festival eller till en present som då blir brödernas gåva till dig - det tycker jag är en bra lösning.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 735
Senast: Lhas
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 921
Senast: lundsbo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 448
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Det kanske är jag som är oresonlig, men jag behöver input och jag behöver råd för hur jag (oberoende av vem det är som är oresonlig) ska...
2
Svar
23
· Visningar
3 666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp