Bukefalos 28 år!

Säng med MYCKET förvaring?

Jag har en säng som har lite högre ben än vanligt och därmed får jag plats med två stora lådor på hjul under den. De båda sakerna är köpta för massa år sedan men på ikea så det borde ju finnas något liknande nu också.

Jag menar, med tanke på att du kanske snart flyttar igen så vore det kanske lättast så? När jag flyttade så tejpade jag bara ihop lådorna med innehållet kvar i dem och det funkade :D
 
Vad tror du om 4 st Bestå 120x40x64 cm, om jag räknar rätt kan du få ihop en stomme som blir 120*200, om du har din 105 på den får du ju lite sidoförvaring också, för att lägga t.ex boken du läser på. Tänkte 1 st Bestå vid varje kortända och så en mellan dessa på långsidan.
 
@Lovisaleonora Jaa någon typ av täckt, men t ex i expeditvarianterna kan man ju ha lådor i facken! :)

@Asko Jo, jag får se om jag kommer på eller hittar någon riktigt bra lösning, annars får det bli så... Har snöat in på att jag tycker att det är så himla snyggt också bara. Haha. :D

@Caramba Undra om det var Bestå jag kikade lite på idag. Har så sjukt kass uppkoppling nu, så får kanske vänta till imorgon innan jag kikar mer på det! TAck för tips! :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp