Safari i Afrika via live-kameror

Screenshotade lejonet imorse
E98AE1FD-9538-461D-B05B-3A7EC3FF11E4.jpeg
 
Just den kameran har jag lite svårt för. så kollar inte den regelbundet, bra att du hojtar till med andra ord.
Jag kollar in 6 andra.. men 3 är favoriter. Varit mkt aktivitet på de när jag var inne idag.

Får se hur de övriga är närmaste dagarna

Men nu är det sovdags. Lär kolla in igen när jag fodrat imorrn...
 
Ujuj. Fullt upp har det varit senaste 45 min. oryxar i namibiakameran, giraff i ol donyo och elefant i okaukuejo.. *puh*. plus att jag blev tipsad om et t par noshörningar som surade mot varann igår att kolla på. Skedde när jag slutat kolla igår kväll tydligen.

Oryxarna är kvar..
 
Senast ändrad:
Ujuj. Fullt upp har det varit senaste 45 min. oryxar i namibiakameran, giraff i ol donyo och elefant i okaukuejo.. *puh*. plus att jag blev tipsad om et t par noshörningar som surade mot varann igår att kolla på. Skedde när jag slutat kolla igår kväll tydligen.

Oryxarna är kvar..
Det är ett heltidsjobb!
 
Jag sitter och kollar med skräckblandad förtjusning! Liiiiite rädd att det kommer ett djur som äter upp något annat djur. :o Men har iaf 30 min rast nu så jag vet hur jag ska spendera den! 😂

Nu kom det in tre strutsar också!
 
När strutsar dricker....det är så obehagligt tycker jag. Tycker hela djuret är obehagligt förvisso.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp