Såg att Buke fått en ansiktslyftning!

En önskan till dig Gunnar:
Alla sidor har samma titel nu, dvs "Bukefalos.com :: Allt om hästar och ridsport". Tidigare var det vad jag kan komma ihåg titeln på tråden som stod där. Det var mycket lättare att navigera då, nu ligger det kanske 5-6 fönster nere i min startmeny - alla med samma titel. Dessutom när man använder bakåt- och framåt-knapparna så vet man inte hur långt man ska gå eftersom alla sidor har samma titel.

/Erica
 
Håller med om att forumnamn borde finnas 'startmenyfönstret', det skulle underlätta en hel del.
 
Jag tycker det nya utseendet är jättefint!! Kredit till dig Gunnar!! Snyggt och proffesionellt! Lättare att överblicka och kul med lite nytt utseende. Hälsar Inelin
 
*asgarvar* Jag har inte ens märkt någon skillnad.
crazy.png
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 148
Senast: Praefatio
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 198
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 548
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp