Saker min gravidapp säger

Jag tycker nog fortfarande att allt med att vara gravid är rätt surrealistiskt. Det växer något i min mage som inte är farligt det är för mig orimligt konstigt. Normalt sett när det växer saker i ens kropp så är det inte jättepositivt direkt. 🙈
Ja jag har bf i morgen och det känns såå surrealistisk att det ligger en färdig bebis där inne. 😳
 
Det är ingenting mot hur det kommer att kännas när bebis är på utsidan och du börjar fundera på att den här personen bodde 9 månader i din mage O_o:D
Jag funderar på hur de faktiskt fått plats i magen när de väl kommit ut. De känns ju enorma i förhållande till utrymmet som finns.O_o:D
 
Jag känner tvärtom, vad är detta för liten sparvunge och hur har den kunnat plåga mig så? 😅
Så olika det kan vara ändå, just nu känns det som att jag väntar en heffaklump. Känner mig så himla stor och klumpig och tung. (så kanske är inte men dröm så konstig.)
 
Så olika det kan vara ändå, just nu känns det som att jag väntar en heffaklump. Känner mig så himla stor och klumpig och tung. (så kanske är inte men dröm så konstig.)

Ja men det var samma för mig. Graviditeten var oerhört tung på slutet och magen var väldigt stor. Det kändes som jag bar på en Kettlebell stor som en basketboll. Så ut kommer… en liten sparvunge? Hur är det möjligt? Men ja, tittar man på honom och tänker att han ändå fått plats i magen så förstår man ju ändå att det varit trångt. Men ändå, han är ju så liiiiiiiiten!
 
Ja men det var samma för mig. Graviditeten var oerhört tung på slutet och magen var väldigt stor. Det kändes som jag bar på en Kettlebell stor som en basketboll. Så ut kommer… en liten sparvunge? Hur är det möjligt? Men ja, tittar man på honom och tänker att han ändå fått plats i magen så förstår man ju ändå att det varit trångt. Men ändå, han är ju så liiiiiiiiten!
De är ju så små bebisarna när de är helt nya.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 505
Senast: cewe
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 628
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 505
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 704
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp