Saker ni stör er på hos andra?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 121
  • Visningar Visningar 10 333
Sv: Saker ni stör er på hos andra?

Jag retar mig på folk som gnäller!

Fick in en vikarie på jobbet några dagar och hon gnällde på sitt förra jobb där hon gått i väggen, hon tyckte det var jobbigt att gå upp tidigt på morgonen för att åka till vårt jobb, hon gnällde och gnällde.

Jag blev VANSINNIG på att behöva le och småprata.

Herregud - om du kan förändra det, se till att göra det. Kan du inte förändra, ödsla inte energi genom att gnälla.

*alla klagar på vädret men ingen gör nåt åt det*

Sv: Saker ni stör er på hos andra?

Jag retar mig på folk som gnäller!

Det håller jag med om till hundra procent. Jag säger ofta att jag är allergisk. Jag menar det dessutom för jag riktigt känner hur enegin bara dräneras när en gnällspik kommer in i ett rum.
Jag fattar inte heller varför folk gnäller?! Var och en skapar väl sitt eget liv!
Och vädret! Vill man inte ha våra årstider så är det ju dumt att bo i Sverige.
Är man känslig för regn på semestern så kan man resa bort. Eller klaga på dålig ekonomi och röka eller stanna kvar på en arbetsplats där man är missnöjd med det mesta.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 458
Senast: Edla
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
23 936
Senast: Whoever
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 257
Senast: lizzie
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 778
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka