Saker som förundrar dig?

Pazuzu

Trådstartare
En liten spinoff på tråden om vad som provocerar dig. Berätta om vad du förundras av, stort som smått!

Jag lyssnar ofta på olika radioprogram där folk får ringa in och prata om olika ämnen och då och då är det med människor som knappt säger något och där programledaren får dra ut saker ur dem. Jag förundras alltid över varför dessa människor överhuvudtaget ringer in till pratprogram om de inte har lust att prata.:cautious:

Sv: Saker som förundrar dig?

Jag förundras över människor som ringer till sådana program och berättar något hemligt/personligt som de aldrig berättar, och som absolut inte får komma till någons kännedom.

I radio...

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 567
Senast: sardellen
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
1 049
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 817
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 601

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Bygga om altan
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31