Säkerhet på dagis ?

Sv: Säkerhet på dagis ?

Nej det finns inget skyddsombud som hade ryckt ut och fixat klämskydd på dörrarna till vuxna människor ;)

Men visst ska man använda de enkla hjälpmedel som finns.

Orimlig nivå ? Alltså, hade detta räknas som arbetsplats hade skyddsombudet ryckt in. Ska barn ha sämre skydd på sitt arbete än vad vuxna har menar du ?

Nej, det har jag väldigt svårt att tro att skyddsombudet hade gjort. :)

Men kan numera upplysa ALLA som anser jag överdriver...säkerheten SKA gås igenom nu på detta dagis, bla då det gäller dörrarna. Fler föräldrar har nu yttrat sig. En dörrspärr som inte funnits på förrådsdörren på evigheter har plötsligt installerats. Och bara för man öppnade käften och KRÄVDE sk orimlig säkerhetsnivå så började det hända saker. En fröken på dagis hävdade att man blir lite hemmablind...presis som jag förstod då.

Vad bra!
Skönt för dig, då kommer du att känna dig tryggare med att ha ditt barn där! Härligt.

Orimlig nivå ?

Ja, det orimliga uppstår när alla föräldrar driver på och tjatar om just sin hang up. Vilket du uppenbarligen gör.

Alla föräldrar har hang ups. Det är inget särskilt med just dina sådana. Men för att livet ska vara uthärdligt för alla är det ofta bra att ligga lite lågt med sina hang ups, tycker jag.

Liknande trådar

Hästvård Till att börja med,veterinären är inkopplad! Min häst druttade omkull ordentligt i hagen i senvintras,var inge halt eller något efter... 2
Svar
36
· Visningar
9 317
Senast: Fibusen
·
Övr. Barn Men det är skit rent ut sagt! Sista dagen idag på andra veckan av inskolningen för barnen och för Isabelle har det gått huuur bra som... 2
Svar
31
· Visningar
3 780
Senast: mimmipigg
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 655
Senast: YorkWann
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå... 2
Svar
35
· Visningar
5 225
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka