Säkerhetsinställningar på Facebook

Oregano

Trådstartare
Jag har som många andra en iPhone och Facebook-appen nedladdad. Nu har jag upptäckt att jag via appen kan se vissa personers (ej vänner till mig) sidor trots att jag inte kan göra det via datorn. Inte alla, utan bara vissa alltså. Vad beror det på?? Vilken inställning gör deT möjligt?

Jag vill inte att andra än mina vänner ska kunna se vad jag skriver... :crazy:

Sv: Säkerhetsinställningar på Facebook

jadu, med tanke på hur buggig facebook appen är till iOS så förvånar det mig inte. skriv inget som inte är passande eller än hellre avsluta ditt medlemsskap om du är rädd för att någon ska läsa. det är dumt att skriva något illa om chefen eller kollegorna på facebook.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
633
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Om man skaffar den kan man då endast få sina aviseringar i appen? Går det att göra inställningar så man också fortsätter får sms? Jag...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
751
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
310
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bilder från iPhone till Mac
  • Handdukar
  • Smart watch

Hund, Katt, Andra Djur