Säkerhetsväst beta2

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare glasss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 765
G

glasss

hej!

hoppas det är nån/några som vill svara på min fråga:

får man använda säkerhetsväst klass beta 2 på lokala tävlingar i hoppning och dressyr ? eller måste man ha klass beta 3 ?

ett stort tack till alla som svarar :)

Sv: Säkerhetsväst beta2

Är du senior får du ha vilken du vill.
Är du senior får du ha beta 2 året ut, from årsskiftet måste alla juniorer ha nivå 3 i hoppning.

okej, så jag som är 15år som ska tävla lokal hoppning om någon vecka måste ha en beta 3 väst nu ? eller gäller det nästa årskift ?

Är du senior får du ha vilken du vill.
Är du senior får du ha beta 2 året ut, from årsskiftet måste alla juniorer ha nivå 3 i hoppning.

Charmex har nog skrivit lite fel ;) Är du JUNIOR får du ha beta 2 året ut, från årsskiftet måste alla juniorer ha nivå 3 i hoppning. Alltså från januari 2009 måste du ha beta 3, i år räcker det med beta 2.

Liknande trådar

Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 619
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
266
Hästvård Hej! Har en valack som har en tendens att få gaskolik. Vi har testat allt, verkligen allt. Men ibland smäller det till utan förvarning...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Mary_Oh
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 188
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur