Säkerhetsväst - rörligast, skönast?

Sv: Säkerhetsväst - rörligast, skönast?

*KL*

Jag köpte för några månader sedan en kpia av Rece Safe, minns inte namnet men var ca hälften av Race Safes pris men mkt bekvämare ;) Hittade den på E*o:-. Mkt nöjd! Kan vara värt att testa!
Nedersta plattan på västen, en liten platta, går att vika upp så att den inte slår i sadlen (om man har en sadel med högra bakval).

Senast ändrad:

Jag har en airoväst, den gick loss på 2300:- och har varit super, den är mycket varm, men man kan inte känna att man har den på sig uppe i sadeln, skyddar bra gör den också!:laugh:

*KL*

Jag köpte för några månader sedan en kpia av Rece Safe, minns inte namnet men var ca hälften av Race Safes pris men mkt bekvämare ;) Hittade den på E*o:-. Mkt nöjd! Kan vara värt att testa!
Nedersta plattan på västen, en liten platta, går att vika upp så att den inte slår i sadlen (om man har en sadel med högra bakval).

Jag har precis köpt en likadan (riders company) och jag älskar min nya väst :love:
jag provade även en racesafe men den var inte alls lika skön

Liknande trådar

Utrustning Ja, som rubriken berättar har jag äntligen köpt mig en ny hoppsadel och på kuppen blivit väldigt mycket klokare. ;) Ffa har jag lärt mig... 2
Svar
23
· Visningar
3 470
Senast: alice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka