Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Säkrade platsen i Göteborg - nu missar han finalen
Vid GHS tog han de sista poängen han behövde till finalen. Nu är Holger Wulschners häst skadad. Två veckor innan världscupsfinalen i Omaha måste tysken ställa in, och finalplatsen erbjuds nu till första reserven. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.tidningenridsport.se/Tav...e-platsen-i-Goteborg---nu-missar-han-finalen/
Hästnyheter
Hoppryttaren Helena Persson var svensk EM-reserv på plats i Göteborg. Det blev ingen plats för henne i svenska laget, men hon och Bonzai...
Hästnyheter
Inget kunde stoppa regerande svenska inomhusmästare Robin Ingvarsson på Hansson WL i 7 Star-finalen. Som enda felfri säkrade han 100 000...
Kropp & Själ Jag förstår vad du menar och säkerligen kan jag tänka mig att köttätare (hellre?) provar vegetariskt från en tillverkare de redan känner...
Trädgård & Växter Klippte lite i fikonet. Grenarna var gröna och fina längre in mot stammen. Förhoppningvis är det lite liv i den!
Borde jag ställa den...