Sälja bärbar dator?

vilse

Trådstartare
Har funderingar på att införskaffa en ny dator, och funderar då på om det finns chans att få in lite pengar genom att sälja nuvarande.

Är det lönt? Finns där någon marknad för begagnade datorer idag?
Kollade blocket lite, men det säger mig inte så mycket...

Datorn jag har idag är en fujitsu siemens amilo pi 2540, inköpt i oktober 2008.

Ni som har lite koll, vad skulle den kunna vara värd? Är det lönt att sälja eller är det bättre att spara och ha som reservdator?

Sv: Sälja bärbar dator?

den är ju snart två år gammal, och en rätt så billig maskin så att få några summor att tala om är väl inte på tal.. får du 2000spänn ska du vara glad.

men det är klart, alla pengar är pengar och bättre att få 1500-2000 för den idag än att den bara står o samlar damm i garderoben.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kommer att använda den ganska mycket när jag är på resande fot, så att den inte väger för mycket är ett av huvudkraven, tror att...
Svar
7
· Visningar
2 903
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Jag lurar lite på att köpa en ny eller rekonditionerad begagnad stationär dator, men är rätt lost när det gäller vilka prestandakrav jag...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Maran
·
IT & mobiler Ja, det är en verklig djungel att försöka hitta rätt i... Och jag skulle behöva lite råd och tips om bra modeller. Några krav/önskemål...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag skulle behöva en bärbar dator för att jag senare ska börja plugga och då kan det ju vara bra att inte behöva sitta hemma och uggla...
Svar
4
· Visningar
1 044

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka