Sälja nytt?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 052
W

wingil

Sitter och gör säljes lista och funderar.. vad är rimligt att ta för nyvara? Om man säger ett ungefär pris.. Hälften? 75% av nypriset?

Sv: Sälja nytt?

Gå inte i taket nu.... Men varför tänkte du inte igenom lite bättre vad du behövde och vad som egentligen var onödigt innan du shoppade loss?

75% verkar väl vettigt!! Lycka till med försäljningen!! :D

För jag säljer hästarna och behöver inte saker då??
Och allt är inte använt = Nytt ännu.

Ja jag gjorde det.. sen ändrandes mitt liv och nu måste hästarna bort :(

*hatar att prioritera*

Vad är det förresten du har att sälja? Är kanske intresserad av en del. :) Kan du inte skicka ett pm om du typ har några täcken eller schabrak..?

Kan du också pm:a mig om vad du har att sälja? :angel:

Vore jättesnällt om du ville PMa mig med :)

Och 75% låter väl rimligt. Lite beroende på vad det är för prylar och hur gamla de är. Riktiga märkesprylar som är bland det allra senaste kan du nog få mer för än ett schabrak från börjes som du köpte i slutet av 2002 t ex ;)

Senast ändrad av en moderator:

Vafan ni får maila på annonsen som ligger i bukeas annonsforum ju :p *tips*

ska inte göra nån annons här bah ;) och måste ni ha pm så pma mig först för risken är att jag missar :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Kristall10
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: aleeza
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 775
Senast: manda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V