Salva eller annat till eksem/torr mule?

Sv: Salva eller annat till eksem/torr mule?

Vaseline (klövervaseline) funkar inte heller, är ungefär jämställt med helosan i det här fallet. Trist men sant.
 
Sv: Salva eller annat till eksem/torr mule?

så synd... Då kan inte jag bidra med något mer..:(
 
Sv: Salva eller annat till eksem/torr mule?

den gelen jag använder produceras av ac-hästprodukter men marknadsförs av hansbo.
men jag antar att olika produkter funkar olika bra på olika individer.
lycka till.
 
Sv: Salva eller annat till eksem/torr mule?

min häst har en rosa "snopp" på mulen, brukar smörja med zinkpasta, visserligen främst på sommaren men ändå. finns på apoteket och är super till torra, känsliga, mular!
 
Sv: Salva eller annat till eksem/torr mule?

Okej, jag har faktiskt hört att just zinkpasta ska vara bra men har aldrig provat. Kanske dags. :D
 
Sv: Salva eller annat till eksem/torr mule?

Ja, det är också bra, jag brukar använda det till mugg. (givetvis innan jag stötte på vegebom ;):rofl:)
Den är ju inte lika dyr..:angel:
 
Sv: Salva eller annat till eksem/torr mule?

Haha. :D Du kanske är anställd av dem som smygreklamare på buke? :devil: :p
 
Sv: Salva eller annat till eksem/torr mule?

jag vet världens bästa salva men jag kommer inte ihåg namnet.
detn stelnar o blir vit efter en stund superbra är den vi hade den på en häst som hade extremt med eksem på mulen o det var rosa mule.
men hon blev bra efter 3-5dagar.
den är dock dyr men superbra som sagt.:rofl:
 
Sv: Salva eller annat till eksem/torr mule?

min arab har också rosa näsa =9 jag smörjer honom med helosan sol ett rejält lager varje dag å d ehar hjälpt kanon =)
 
Sv: Salva eller annat till eksem/torr mule?

Läs tråden innan du svarar, Helosan Sol funkar icke. :D
 
Sv: Salva eller annat till eksem/torr mule?

Haha! Ja, varför inte kanske kan bli anställd som det.. Tjäna lite extra..:rofl::idea:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 220
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Har en ponny som under de senaste dagarna verkat få någon typ av eksem. Hon har alltid varit känslig mot insekter och sol och går därför...
Svar
10
· Visningar
1 469
Senast: HeleneF
·
O
Däggdjur Ytterligare en marsvinstråd från mig... :crazy: (jag jobbar hårt, jag...) Jag sitter här med en liten grabb på 6 månader som har en...
Svar
6
· Visningar
1 630
Senast: sussantuss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp