Problematisk

Trådstartare
Finns det nån här som jobbat/jobbar på Samhall, känner någon som gör/gjort, eller jobbar på ett företag som anlitar Samhall?
Jag är lite nyfiken på "hur det fungerar" men känner nog ingen som har koll.

På mitt förra jobb (dock över tio år sedan jag jobbade där) anlitades Samhall för vissa "enklare" kontorsgöromål såsom posthantering, utskrifter som skulle kuverteras och viss registrering av ärenden.
Flera från Samhall "avancerade" till tjänster inom myndigheten.
Jag minns att det sades att om företaget behövde två personer som skulle utföra ett jobb skickade Samhall tre.

På träningsanläggningen där jag tränar är det Samhall som sköter lokalvården sedan ett par år tillbaka, före det var det någon "vanlig" städfirma. Det är mycket fräschare där nu!

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
794
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Jag är trött på nuvarande jobb. Har inte lyckats ta mig igenom en vidareutbildning (på gymnasienivå) eftersom jag helt saknar... 2
Svar
39
· Visningar
2 789
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
358
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka