samma storlek på schockemöhle tränsen?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare -moa-
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 967
M

-moa-

Efter mycket letande har jag insett att av alla jag provat så är det endast Schockemöhle som passar min kille i standard storlek (långsmal så annars krävs massa specielbeställning eller ändringar etc.)

Jag gillar dom helt ärligt inte så mycket, tycker inte kvalitén är bra nog, men nu är jag så trött på att inte ha nåt som passar att jag ger upp.

Jag har tidigare provat ett i storlek full modell Brighton, och det passade perfekt.

Vad jag undrar är om alla är hyfsat samma i storlekarna?
Alltså om olika modeller är samma längd på sidostyckena och sånt?
Den jag är intresserad av är Darlington, do borde ju vara samma men man vet ju aldrig...och jag blir vansinnig om jag köper ett till träns som inte passar :(

Snälla nån som vet?

Sv: samma storlek på schockemöhle tränsen?

Oh tack för tipset!
Har aldrig haft tillfälle att prova något från keiffer, förutom sadel, så ska se o jag får tag på ett som man gillar då (behöver ett brunt också egentligen nämligen)

Sv: samma storlek på schockemöhle tränsen?

Min häst som låg mellan full och x-full hade flera hål till godo på längden. Dock var nosgrimman för smal. Men han var också ganska bred runt om.

Liknande trådar

Western Jag ber om ursäkt i förväg om ni är trötta på den här typen av frågor! Efter att få höra X antal gånger av diverse olika människor att... 2
Svar
31
· Visningar
4 512
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma