Samtycke till sex for dummies

:up: :)

Saknar möjligen bara: "And if you should happen to have a desperate, instant craving for tea, but no-one wants to drink tea with you at the moment, please note that it is also possible to have a cup of tea on your own! It might not be as fun, but it is - nevertheless - quite possible." :idea:
 
Det går ju att fylla på i oändlighet men med tanke på hur vanligt det är att consent inte är hundra inom förhållanden så: "Just because you live with a person doesn't mean that they always want to drink tea when you do, even if you know exactly how the other person wants their tea"
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 103
Senast: Norma
·
Relationer Anonymt konto, för detta känns läskigt att skriva. Jag har i mina tidigare förhållanden haft en förkärlek för lite hårdhänt sex. Inte...
2
Svar
29
· Visningar
4 563
Senast: Stereo
·
Kropp & Själ Förmodligen inte men chansar ändå på att någon stött på ett bra alternativ. Jag har aldrig kunnat vänja mig vid bettskena har haft tre...
Svar
5
· Visningar
403
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 503
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp