Sand el. Beige jacka?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 056
H

Havregryn

Letar efter en jacka, typiskt klubbjackestuk. Jag och min kompis vill ha likadan jacka med tryck på ryggen och äntligen kommigt fram till sand alt. beige färgad jacka. Men står stopp om vart vi kan hitta.

Gärna lite bättre kvalitee på jackan..

Sv: Sand el. Beige jacka?

Klubbjackestuk, menar du typ lumberjacka då eller sån lite rakare modell?
Om du har nån bild på sån jacka i annan färg kanske vore bra :p

inte dock i beige eller sand, har hemma deras katalog så vi kollade nyss i den..

För övrigt, de ska vara en jacka som funkar att hoppa i helt enkelt. Vi ska den i stället för kavaj på tävling..

Roping verkar förresten också ha en i sand... Såg den på Lillhästen i Stavs hemsida.

haha... nej ursh då är du galen.. så högt hoppar vi inte.. haha...

i katalogen står de att den är grå.. hmm.. men ska kolla hemsodamn, lillhasten, ja just ja ska kolla där..

Stablestore har fina beige jackor- dessutom kan de brodera direkt!!

off topic...

Ska man bara kunna tävla lokalt i jacka numera? Ändrat igen? När?

Ja. Kavajtvång frånochmed regional igen, om man inte har säkerhetsväst då man får rida med långärmad tröja eller skjorta under västen.

Tur man har folk härsom läser tr... Men jagklarar mig nog- hade inte tänkt tävla i år...

bomberjackan är de den nu tänker på? KÖpte just den andra jackan för vanligt bruk.. visste inte att den fanns i beige eller sand, de ska vi kika in...

oh nu har jag sett den.., mumma så snygg..

har du själv den? vill minnas att du har en KL jacka,,

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: IngelaH
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: Squie
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under... 2
Svar
24
· Visningar
3 631
Senast: Ridinglady
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 664
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka