JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Foder & Strö
Trådstartare
Trådstartare
FidoDog
Startdatum
Startdatum
5 Sept 2007
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
672
Om hästen går i gräshagar på ren sandmark, hur bör man göra då med doseringen av loppfrö? En gång dagligen hela året eller i perioder (typ en vecka i månaden)? Hur mycket ska man ge? Hästen har inte haft kolik tidigare, men jag vill ju gärna undvika det!
Tacksam för all hjälp jag kan få
/FidoDog
Sv: Sandmark & loppfrö
Ingen som kan hjälpa mig?? Jag har aldrig gett loppfrön innan så jag vet inte hur det fungerar...
/FidoDog
Foder & Strö
Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare.
Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
2
Hästvård
Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll.
Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2
3
4
Hundhälsa
Hej alla!
Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan.
Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Oh, ska försöka hinna slänga mig ner till förrådet mellan möten och hämta upp balkongkuddarna.
Äntligen!
Lightzone
33 minuter sedan
Svensk Politik 4
Samhälle Det är ju inte första gången polisen inte identifierat sig för folk och skrämt livet ur dem.
Man får väl mest vara glad över att det...
Wingates
50 minuter sedan
Pass förvaring
Anläggning Ja precis. Så att bara stallägaren har kod till kassaskåpet är ju alternativet då, och då måste denne ständigt vara tillgänglig.
Ninnurur
Alldeles nyss
Födda-24
Avel Min lilla gangster går med syrran och busar och grejar. Det är en tuff madame, Pappa vill att hon sätts i vagn nu om en månad innan hon...
MayGrace
5 minuter sedan
Svar: 98
Visningar: 6 565
Avel
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Nähä, då ångrade sig säljaren. Trodde att jag skulle slippa sånt när jag la in en köpesannons. Suck.
Habina
42 minuter sedan