Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var inne i en ny hästaffär igår och la märke till sadlar av detta märke. Inte särskilt dyra (8000-10000) och tänkte mest att de påminde lite om Wintec i utseende... Vad är det för sadlar?
De är från Jacson tror jag. Jag provred en häst i en sådan (hoppsadel) och blev positivt överaskad, den var riktigt trevlig att rida i. Sen vet jag inte hur kvaliten är...
Det är jacson sadlar, jag har en sån till min häst. Jättesnygga och jättesköna o rida i tycker jag. Tycker inte att dom påminner så mkt om wintec, iafa inte när men rider i dem. Bra pris är det med på dem.
Jag har ridit i Santa cruz sadlar i ca. ett år både hopp och dressyrsadlar, jag älskar de och tycker de är prisvärda! De passar bra på "typiska hbl-ryggar" eller många halvblod har den typen av rygg, bred med liten manke..
Dem ligger bra på hästar där ingen annan sadel passar Var hos sadelutprovare med min polle och det var den enda sadeln som satt bra på honom av 15 kanske
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Lantbruksdjur Jag har läst på lite om kalk visavi målarfärg i hönshus bl.a. här https://www.alternativ.nu/index.php?topic=164117.0
och tänker att väl...
Hundavel & Ras Angående hull så är det lite beklämmande att många är vana att se hundar i överhull. Corgi-raserna kan jag tycka ofta hålls i varierande...