Sarms nya ridstövlar & brallor

_Peplis_

Trådstartare
såg dom igår, åhh vad snygga :love:
som "snortajta" dyon chaps i skaften, med ngt slags stretchläder o inte alls stora runt vristerna. verkar helt perfa, underbara:love: dragkedja men inte snörning. Ngn som vet vart dom säljs på nätet?
vet en affär som säljer dom, men dom har sånna överpriser..(man är ju trotsallt lite snål :P)
Även dom nya Sarm Hippique ridbyxorna som är trefärgade, såg dom igår snyggare IRL än på bild..men jag vet inte, känns som om man är en "distansryttare" el ngt. eller så kommer man ha dom iaf om några månader..:angel: ngn mer som sett?

kan tyvärr inte länka några bilder eftersom tråden togs bort då jag gjorde det. men ridbyxorna finns på G*O**S hemsida..

Sv: Sarms nya ridstövlar & brallor

Det låter som stövlarna från Sergio Grasso med stretchigt läder i skaften som typ är ihoprullningsbara. Dessa kanska är lite billigare? SG tror jag var uppe i 5-6 tusen...
Är jag dum som inte fattar vilken sida det är? :D Du kan väl Pma...:bow:

Men inga stjärnor! Fattar ju inte vad det ska stå dååå! :p

Spelar ingen roll om man har stjärnor eller inte, båda räknas lika mycket som reklam ändå! ;)

Stod inga priser på hemsidan, eller är det jag som är trög?

/Fanny, som inte ens huttar i sin egen ficka :angel:

Tack! :)
Har sett dem förut och jag tycker nog inte att de var ngn hit...:angel:
O vad synd att ridstövlarna inte var lite billigare..

Haha, jag hittar inte ens ridstövlarna...:D Dom ändå stövlar jag hittar är dom "gamla" vanliga!:p Fast jag hittade ridbyxorna iallafall!!;)

Edit: Fast nu ser jag att du bara skrivit ridbyxorna...:o Tröga jag!!:angel::D

Såna stövlar med stretch-skaft?

ridbyxorna va rätt grymma, fast de hade varit snyggare utan rött, bara blåa & vita! :)

Ja tror inte det är stretch i m.decima sörru.

men nu har jag hittat en butik osm kan ta hem dom för 5 tkr.
helt måttade. (o dom går o få m snörning men de kostar lite extra..) fastän ja tror faktiskt ja ska ta utan, ser mer prydligt ut då.

o ni som inte hittar dom på Globus hemsida, så fick jag reda på idag att det är för att det är en beställningsvara...tydligen (?)

Nu hitta ja en bild på dom. http://sarmhippique.netroute.it/en/body_popup.asp?id_sezione=4&id_categoria=10&id_catalogo=143

30Q7ZS_1329.jpg

ELASTIC LEATHER BOOTS MOD. 1650 AND MOD. 1750
BOOTS MOD. 1650
PLAIN ELASTIC LEATHER BOOT WITH REAR ZIP STARTING FROM BASE OF HEEL. GENUINE LEATHER SEWN SOLE WITH HALF-SOLE IN ANTI SLIP RUBBER. AVAILABLE IN BLACK AND DARK BROWN FROM SIZE 36 TO 45. FOR CALF AND SHAFT MEASUREMENTS SEE THE CHART.

BOOTS MOD. 1750
FIELD ELASTIC LEATHER BOOT WITH REAR ZIP STARTING FROM BASE OF HEEL. GENUINE LEATHER SEWN SOLE WITH HALF-SOLE IN ANTI SLIP RUBBER. AVAILABLE IN BLACK AND DARK BROWN FROM SIZE 36 TO 45. FOR CALF AND SHAFT MEASUREMENTS SEE THE CHART.

Liknande trådar

M
Utrustning Mina nuvarande stövlar (Sarm Hippique) rispar min nya sadel :(. Det är extremt mjukt läder i sadeln och jag har upptäckt att det blivit...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bergsyra
  • Ormbett