JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Satsning på ridsport för 26 miljoner kronor
Moderator
Hästnyheter
(Sydöstran)
Hästägaren Caroline Robé Israelsson i Hällevik kräver att Jordbruksverket betalar 23 500 kronor i skadestånd för de skador...
2
Hästnyheter
(Sydöstran)
Från och med årsskiftet ska samtliga svenska hästar inneha ett hästpass. Ett beslut som inte uppskattas bland hästägarna...
Hästnyheter
(Sydöstran)
Stenriket Olofström har fått en ny granne i Hästriket, även känd under namnet Tingsryds kommun. I Dalanshult, 800 meter...
Hästnyheter
(Sydöstran)
Efter snart tre år och tre och en halv miljon i investering, har nu Bokeslätts stall byggts till och fått både rymligare...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Å andra sidan så var det en i ett stall jag stod i för många år sedan, väldigt fin och trevlig tik som gick lös utan att jaga andra...
Mia_R
3 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 693
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Rackarungen passade på att smita ut ikväll i solskenet. Han var så söt så tänkte ta en bild men då tvärvände han och jag fick jaga efter...
Mia_R
12 minuter sedan
Svar: 600
Visningar: 31 478
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Snyggt! Är du nöjd?
*kl-ish*
Var på årliga brush-uppen för MH/MT-figgar igår. Inbokad på MH vid två tillfällen i juni.
Brie
28 minuter sedan
Svar: 1 294
Visningar: 78 203
Hund
Bildtråd
Gnägg Apelkastning är inte konstant, det kan komma och gå.
Trivselfläckar är inget riktigt begrepp 😄
Källa, Bo Furugren, forskare och expert...
Bison
Alldeles nyss
Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
Gnägg Anmäl. Det är koppeltvång. Vi har också folk i området som ej tar ansvar för sina hundar.
abc
2 minuter sedan
Värde på travare?
Hästmänniskan Jag hade bjudit 5000 kr + köpt utrustningen till beroende på vad som finns, om det inte är så att ni själva köpt täcken, sadel och...
Mia_R
5 minuter sedan