Bukefalos 30 år!

movi

Trådstartare
Dottern försöker göra ett sbk-konto, det har gått bra, men hon kan inte lägga till hunden. Hon är fodervärd, hunden står på uppfödaren. Är det det som är problemet, eller är det bara strul?

Dottern försöker göra ett sbk-konto, det har gått bra, men hon kan inte lägga till hunden. Hon är fodervärd, hunden står på uppfödaren. Är det det som är problemet, eller är det bara strul?
Det strular skitmycket. Jag har haft samma problem. För mig funkade det inte på telefonen men på datorn.
Nu har jag problem igen att hela mitt konto plus hund försvunnit och jag inte lyckas göra nytt. Supporten svara efter typ 5 månader…så sjukt dåligt skött allting!

Ska kolla om hon sitter med dator eller mobil. Men jag misstänker att nu är inte SBK problemet🤣, för strul, ja massa strul har det varit. Jag tror att problemet är att hunden inte står på henne. Men ville kolla om det kan vara så.

Ska kolla om hon sitter med dator eller mobil. Men jag misstänker att nu är inte SBK problemet🤣, för strul, ja massa strul har det varit. Jag tror att problemet är att hunden inte står på henne. Men ville kolla om det kan vara så.

Om uppfödaren har lagt in hunden på sitt SBK konto måste uppfödaren antingen radera den från sitt konto eller dela den med dotterns konto.
Vem som står som ägare spelar ingen roll.

Det har löst sig, uppfödaren hade ett konto på honom redan, så nu är det "delat", och hon har kunnat anmäla till tä ling👍

Liknande trådar

• ”Fodertik” med brister
  • Verkan av Librera 10 mg
  • Valp, tips och råd
  • Hund och bebis

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat