Scandinavian Open i Falsterbo

A

Ancor

Vart hittar man info om kval dit?

Kollade Falsterbo Horsehow´s hemsida hittade inget.

Swedehorse?

Berätta allt!
 
Sv: Scandinavian Open i Falsterbo

Gå in på www.falsterbohorseshow.com klicka därefter på propositioner och därefter väljer du "Scandinavian Open 2005" då får du upp reglerna :)

klipper in en del:
GEMENSAMMA BESTÄMMELSER HOPPNING & DRESSYR

Öppet för 5- och 6-åriga hästar såväl svenskfödda som importerade. Dessutom kommer utländska ekipage att bjudas in i både dressyr och hoppning.

Ston födda 1999 och som haft ett eller flera föl, startar i samma klass och tävlar mot de 5-åriga hästarna med samma bestämmelser och kvalificering som 5-åringarna. I samband med anmälan skicka in kopia på registreringsbevis på minst ett föl som är fött i Sverige.

Kvalificeringsplatser
Alla regionala, nationella och elittävlingar fr.o.m. 28 januari 2005 t.o.m. 19 juni 2005.

• Anmälan
Sker genom att anmälningsavgift 850:- (inkl. moms 6%) insättes på Falsterbo Horse Shows bankgiro 472-7426.
Ingen anmälnings- eller startavgift i semifinaler och final i Falsterbo. Ingen veterinäravgift i Falsterbo.

Skriv på bankgiroinbetalningskortet
• hästens namn (texta tydligt)
• licensnummer
• födelseår
• Hoppning = H, Dressyr = D
• Adress till den som ska ha kvalpappret.

• Deltagarbevis
Efter inbetalning av anmälningsavgiften får Du deltagarbeviset/resultatblanketten som skall medföras till varje kvalificeringsplats. Blanketten lämnas till arrangören, före start, som sedan fyller i resultatet och som intygas genom domarens namnteckning. Deltagarbeviset har utrymme för 8 klasser, d.v.s. högsta antalet tillåtna kvalklasser/häst.

Deltagarbeviset/resultatblanketten skickas från Falsterbo Horse Show till anmälaren inom 3 dagar efter mottagandet av bankgiroinbetalningen.

• Färdigkvalade hästar
Anmälningstiden till Falsterbo Horse Show utgår
tisdagen 21 juni, 2005.


Längre ner på den sidan har du de speciella bestämmelserna för hoppning resp. dressyr:)
 
Senast ändrad:
Sv: Scandinavian Open i Falsterbo

Ok.Tack,tack!
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Törnrosa
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 872
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 995
Senast: Badger
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 760
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp