Scandinavium

• Western
  • Trådstartare Trådstartare hotrodder
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 180
H

hotrodder

Såg på programmet att Westrn fanns med som showinslag. Någon som vet vad som ska hända?

Malin

Nej ingen aning!!
Men vad kul att det är med igen,
det var väldigt tråkigt ifjol när det inte var med... :mad:
Hoppas på att det inte bara är reining(vilket ligger nära till hands att tro nu när det är med i FEI), de har ju haft med Charlie&gänget nåt år för att visa roping, vilket funkade bra tyckte jag.
Om man får önska så borde den ultimata showen vara cutting el working cowhorse, men det kanske är för krångligt för dem att ordna, men hoppas kan man ju!!
:cool:

Det var tydligen Fiffi Blomqvist med hingsten som skulle stå för show inslagen...
Vet ej vad hon tänkt att göra eller gjort!!

Liknande trådar

Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 342
Senast: BornAgain
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med... 2
Svar
35
· Visningar
4 449
Senast: super
·
Kultur Jag och mina söner såg en film för flera år sedan som vi försöker komma på namnet på. Det enda vi minns från filmen är en man som sitter...
Svar
1
· Visningar
410
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 113
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Tråden för spår